مکتب سلیمانی و مکتب فاطمی

تقارن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بسیار زیبا و بجاست. تلاقی دو مکتب فاطمی و سلیمانی..

شاید بتوان به یقین گفت هر که در مکتب فاطمه زهرا(س) رشد یافته است و سراسر وجودش نور فاطمی باشد، صاحب مکتب می شود و اینگونه همراه همیشگی فاطمه زهرا(س) در دو دنیا می گردد. مانند ولادت امام راحل(قدس سره) و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س).

در مکتب فاطمی هم جهاد است و هم دفاع از ولایت، هم جهاد تبیین است و هم دشمن شناسی و در این مسیر هم آزار و اذیت دوست و دشمن است و هم پاداش شهادت. همه اینها را مومن واقعی از مادرش به ارث می برد. چرا که شهدا به وجه الله نظر می کنند و وجه الله چیزی جز ائمه معصومین علیهم السلام نیست.

مکتب سلیمانی به ما یاد داد که هر آنکس چشمانش با اشک بر فاطمه زهرا(س) تر شود و بااین حال خو گرفت خدا دلش را آماده حضور حضرتش خواهد نمود، واین تقارن را هم روزی او خواهد کرد.

این مکتب فاطمی است که سلیمانی ساز است، هر کس در این مکتب رشد کند نتیجه اش جز مخلص بودن و مردمی بودن و خدمت و دلسوزی و به جان خریدن آزار و اذیت ها و در آخر شهادت نخواهد بود.

امروز مکتب سلیمانی بیش از پیش ارزش خود را نشان می دهد. که می تواند چراغ راه جمهوری اسلامی و هر ایرانی باشد و فرهنگ سازی جهاد تبیین از منویات مقام معظم رهبری را در کشور تسریع بخشد‌

حاج قاسم در قسمتی از وصیت‌نامه‌اش نوشته بود:

خداوندا! ای قادر عزیز و ای رحمان رزّاق، پیشانی شکر شرم بر آستانت می‌سایم که مرا در مسیر فاطمه اطهر و فرزندانش در مذهب تشیّع، عطر حقیقی اسلام، قرار دادی و مرا از اشک بر فرزندان علی‌بن ابی‌طالب و فاطمه اطهر بهره‌مند نمودی؛ چه نعمت عظمایی که بالاترین و ارزشمندترین نعمتهایت است؛ نعمتی که در آن نور است، معنویت، بیقراری که در درون خود بالاترین قرارها را دارد، غمی که آرامش و معنویت دارد.

این راز مکتب سلیمانی است که ریشه‌اش در مکتب فاطمه زهرا سلام الله علیها است

باید در این مکتب بود و ماند تا ظهور حضرت حجت روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء

 مطالب مرتبط

لقب شهیدالقدس & قهرمان ملی بودن حاج قاسم به اعتراف منو تو & در مسیر حاج قاسم & به نیت حاج قاسم & رسالت بانوان در حفظ و نشر مکتب حاج قاسم & انتقام سخت مادران

 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
باسپاس فراوان از نظر دهی شما
وبلاگ را در چه حد ارزیابی می فرمایید؟
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.