ضد انقلاب و تبلیغات منفی علیه رتبه‌بندی عفاف و حجاب

 ضد انقلاب که در ایام اغتشاشات با سوژه کردن برخی مسائل و موضوعاتِ روی داده، در اوج غائله آفرینی‌ها قرار داشت، اکنون به واکنش در برابر اقدامات جبرانی و فتنه‌سوز جمهوری اسلامی همانند رتبه‌بندی ادارات بر اساس فرهنگ حجاب و عفاف که همانند دیگر رتبه‌بندی‌ها، راهی برای تقویت ارزیابی و نظارت به شمار می‌رود، پرداخته است.

مهرماه سال ۹۸ شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه‌ای را با عنوان «مجموعه تکمیلی اقدامات اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب» برای اجرا به دستگاه‌های مسئول ابلاغ کرد. در این مصوبه که در جلسه دوازدهم شهریور سال ۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید، «تقویت ساختار و سازمان مناسب برای اجرای وظایف اختصاصی عفاف و حجاب دستگاه‌های اجرایی کشور با استفاده از منابع و ظرفیت موجود دستگاه‌ها» را بر عهده سازمان امور اداری و استخدامی گذاشته است.

 اکنون دولت آقای رئیسی، پیرو مطالبات مردم برای اجرایی شدن این مصوبه، اقدامات جدی خود را آغاز کرده است و رتبه‌بندی دستگاه‌های مختلف دولتی را در دستور کار قرار داده است.

🖇 ادامه مطلب را اینجا ببینید

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
باسپاس فراوان از نظر دهی شما
وبلاگ را در چه حد ارزیابی می فرمایید؟
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.