نقشه های استعمار از زبان یک جاسوس

مستر همفر، جاسوس مشهورانگلیسی در کشورهای اسلامی، یکی از نقاط قوت مسلمانان را حجاب زنان می داند ومی نویسد:«زنان آنان دارای حجاب محکم هستند که نفوذ فساد در میانشان ممکن نیست».

در جایی دیگر می نویسد:«به هر وسیله ای شده باید زن مسلمان را از حجاب اسلام خارج کرد وبی حجابی را در بین مسلمانان رایج نمود وابتدا برای گول زدن آنها (برای این) که حجاب را کنار بگذارند، باید به آنها تفهیم کرد که حجاب به صورت چادر ویا عبا مربوط به اسلام نیست. چادر لباس قدیمی ایرانیان قبل از اسلام بوده وعبا لباسی است که خلفای عباسی  برای زنان مسلمان رسم کرده اند واین یک لباس ایرانی نیست…

خواه ناخواه وقتی زنان از حجاب خارج شوند، مردها وجوانان فریفته می شوند ودر نتیجه، فساد

 در کانون خانواده ها رخنه می کند.برای اجرا باید اول سعی کرد زنان غیر مسلمان در کشورهای اسلامی را از حجاب خارج کرد تا زنان مسلمان نیز ازآنان پیروی کنند».

می دانید که کشور اسپانیا یکی از سرزمینهای اسلامی بود که مسلمانان به آنجا اندلس می گفتند؛ اما این سرزمین توسط مسیحیان از مسلمانان گرفته شد. یکی از راههایی که آنها را در این تسخیر یاری کرد، رواج فساد وبی بندوباری در میان جوانان ورواج بی حجابی در بین زنان مسلمان بود.

 منبع

مجله گلبرگ،دی1381،شماره37

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
باسپاس فراوان از نظر دهی شما
وبلاگ را در چه حد ارزیابی می فرمایید؟
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.