فعالیت های هنجار شکنانه فائزه هاشمی حتی در زندان

خودزنی‌های فائزه هاشمی در زندان

 «فائزه هاشمی» که چهره و شخصیت سیاسی خود را از دست داده است، برای بازیابی چهره خود در میان احزاب به خودزنی و حمله به نیروهای هم‌طیف خود روی آورده است.

دفاع از جامعه بهایی با وجود نفوذ و نقش آنها برای ایجاد اخلال در بازار ارز و دارو که با جان و مال مردم ایران در ارتباط بوده است؛ حمله به ارزش‌های دینی و همسو با فرهنگ اصیل ایرانی مانند حجاب؛ هجمه به مبانی اصیل انقلاب و دین مانند ولایت و رهبری و… از مواردی است که وی در چند ماه اخیر با انتشار بیانیه‌های مختلف از زندان، علیه آن موضع‌گیری داشته است.

 وی که گویا دچار بحران خودنمایی شده و به اظهارنظرهای غیر اصولی نسبت به مواضع نظام جمهوری اسلامی برای خودنمایی بیشتر روی آورده است، در جدیدترین مورد، افراد هم‌حزبی خود را نیز که در یک موضع‌گیری اصولی و همسو با حمایت از انقلاب درخواست حضور برای ثبت‌نام در انتخابات را داشته‌اند، مورد هجمه قرار داده است.

 او به آقای «حسین مرعشی» در یک بیانیه با انتقاد گفته است: «سلاح ما امتناع ماست و آزموده را آزمودن خطاست…».

فارغ از دیدگاه‌های سیاسی احزاب، در مورد این سخن فائزه هاشمی باید گفت: بله حق با ایشان است و سلاح ملت ایران همواره امتناع بوده است؛ اما در اینکه باید از چه چیزی امتناع کرد، لازم است به سابقه و حافظه تاریخی ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی رجوع شود.

ادامه مطلب در اینجا

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
باسپاس فراوان از نظر دهی شما
وبلاگ را در چه حد ارزیابی می فرمایید؟
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.