راه های تبلیع حجاب ۳
در تبلیغ بهطور کلی رعایت تناسب زمانی و مکانی بسیار مهم است. نباید منافع اقتصادی به شکلی غالب باشد که بهترین اوقات برای تبلیغ تجاری استفاده شود و زمانهای بیمخاطب صَرف برنامه مذهبی شود.
تبلیغات حجاب باید در همان محیط و فضای پُرمخاطبی که شبهات حجاب مطرح میشود، ارائه شود. اگر تنها برای خودمان محتوا تولید کنیم و از حضور در فضاهای متشنج رسانهای شانه خالی کنیم؛ شبهات در دل نسل جدید لانه خواهند کرد.
جهت مطالعه بیشتر و مشاهده منابع، اینجا کلیک کنید.
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مطالب مرتبط
نسخه قابل چاپ | ورود نوشته شده توسط شمس در 1402/06/11 ساعت 10:39:00 ب.ظ . دنبال کردن نظرات این نوشته از طریق RSS 2.0. |
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید