حفظ حجاب در قلب اروپا

حفظ حجاب در قلب اروپا

در فضای پس از حوادث 11 سپتامبر، تشدید تبلیغات منفی رسانه ای علیه مسلمانان و آشکار شدن برخی از جلوهای مذهبی اقلیت 20 میلیونی مسلمانان در جوامع اروپایی بویژه حجاب بانوان مسلمان در کشورهایی چون فرانسه، هلند، بلژیک، ایتالیا، هلند و آلمان به تشدید حساسیت نسبت به تسخیر اروپا بوسیله مسلمانان منجر شد.

حجاب بانوان مسلمان در جوامع سکولار اروپایی به گونه ای تعجب برانگیز است که: «تیری دوبومن»، روزنامه‌نگار معروف فرانسوی، می‌نویسد: «از زمانی كه اسلام را مورد مطالعه قرار دادم، مسئله مسلمان شدن زنان فرانسوی همواره تعجب مرا برمی‌انگیخت؛ بویژه كه تعداد زنان مسلمان‌ شده فرانسوی به حدود صد هزار زن رسید. من، همیشه این سوال را می‌كردم كه چگونه زن فرانسوی كه ثمره تلاش ده ها ساله خود در زمینه آزادی و برابری زنان را به تدریج به‌دست می‌آورد، به دینی روی می‌آورد كه طبق گفته غربی ها حقوق زن را پایمال می‌كند؟

نظرسنجی سایت اسلام آن لاین نشان می‌دهد که مسلمانان اروپایی به هر علتی حاضر به برداشتن حجاب خود و عدم رعایت اصول اسلامی نیستند؛ نتایج این تحقیقات تأکید می کند بیشتر مسلمانان در اروپا نمی خواهند وظایف اسلامی خود را به هر علتی نفی کنند.

✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
باسپاس فراوان از نظر دهی شما
وبلاگ را در چه حد ارزیابی می فرمایید؟
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.