صدای برخی زنان آمریکایی از تبلیغات فیلم‌سینمایی باربی توسط فمینیست‌ها در آمد!

” در بخش نظرات خبرگزاری گاردین برخی از کاربران در نقد به تبلیغات گسترده بسیاری از فمینیست‌ها در مدح و ستایش فیلم سینمایی باربی متذکر شده اند که این تبلیغات نه در راستای بهبود وضعیت زنان بلکه در راستای کسب بیشتر سود شرکت Mattel می‌باشد. آنها به نوعی فمینیست‌ها را متهم به آن کردند که به دلیل توجه به سودهای شخصی خود بهبود وضعیت جمعی زنان را فدا کرده‌اند. “

سؤالی که در میانه‌ی خواندن نظرات انتقادی کاربران به تبلیغات مصرف زدگی و سودجویانه‌ی فمینیست‌ها برای فیلم سینمایی باربی به ذهن متبادر می‌شود، این است که چه اتفاقی برای این جریان و نحله‌هایش افتاده که سرمایه‌دارانی چون شرکت تولید عروسک‌های باربی Mattel برای احیای سود و سرمایه‌هایش و بازگشت به کانون توجهات زنان، از این جریان و فمینیست‌های فعال در این جریان استفاده می‌کند؟! 

تعداد قابل توجهی از زنان آمریکایی که خود به کلافگی از حرکت در دورباطل تنانگی و بدن‌مندی رسیده‌اند یکی از علل این خستگی را در عروسک‌های باربی می‌دانند که مبلغ تنانگی و ابژگی زنان و دختران می‌باشند و آرامش حقیقی را از آنان سلب نموده است!

چگونه نویسندگان فمینیستی که خود نیز در اظهاراتشان این نفرت را از باربی داشتند به یکبار تغییر موضع می‌دهند آن هم در فاصله بسیارکوتاهی از اکران این فیلم؟!

چنین پیش‌بینی می‌شود که جریان فمینیسم و تمام وابستگان نظری و درصحنه‌ی میدانی آن، سقوط آزاد محسوسی را در میان زنان به زودی تجربه خواهند نمود و این سقوط آزاد به دلیل افزایش شکاف‌های نظری و عملی فمینیسم با مسائل حقیقی زنان، راهکارهای رفع آنان و در نظرگرفتن سود شخصی خود می‌باشد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
باسپاس فراوان از نظر دهی شما
وبلاگ را در چه حد ارزیابی می فرمایید؟
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.