آرشیو برای: "بهمن 1397"

معرفی کتاب "آن روی فمينيسم"

❣ این کتاب جلد یازدهم از سری کتاب‌های “فمینیسم در ترازوی نقد” است. ❣ نویسندگان در کتاب «آن روی فمینیسم» به مبارزه‌ی فمینیسم با فطرت انسانی و تاثیر فمینیسم بر تغییر نگرش‌ها، اشاره کرده‌اند. ❣ در ادامه شرح داده می‌شود که تبعات این تغییر… بیشتر »

حیای فاطمی

? در بحار الانوار از موسى بن جعفر به نقل از اميرالمؤمنين علیهما السلام آمده است: روزى حضرت زهرا سلام الله علیها نزد پدرش رسول خدا صلی الله علیه و آله بود كه مردى نابينا وارد شد، حضرت فاطمه سلام الله علیها خود را مخفى كرد. پیامبر صلی الله علیه و آله به… بیشتر »

خاطرات مرضیه هاشمی از زندانی شدن در آمریڪا(تصویری)

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار شبکه پرس تی وی، با حضور در ویژه برنامه “عصر” شبکه افق، خاطره‌ای شنیدنی از نماز خواندنش در زندان آمریکا بیان کرد که در ادامه آن را مشاهده می‎کنید مطالب مرتبط فمینیسم… بیشتر »

اجتماع دختران خیابان انقلاب در چهل سالگی انقلاب

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ اجتماع دختران انقلاب عصر روز پنجشنبه 10 بهمن ماه با سخنرانی استاد علیرضا پناهیان در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد. در ابتدای این همایش، خواهرزاده مسیح علی‌نژاد خبرنگار فراری معارض با حجاب در رسانه‌های… بیشتر »

فمینیسم ایرانی

 مصداقی دیگر در سرسپردگی و دنباله‌روی فمینیسم ایرانی از اربابان غربی و عدم دفاع از مرضیه هاشمی  پس از بازداشت خبرنگار زن مسلمان (مرضیه هاشمی، پرس تی وی) توسط پلیس آمریکا و شکنجه و کشف حجاب اجباری وی، شاهد سکوت مرگبار مدعیان حقوق زن و فمینیست‌های ایرانی… بیشتر »