آرشیو برای: "اسفند 1396"

سوگندنامه‌ی انتظار

سلامـ آقاجان… ما می خواهیمـ سالِ‌مان را، ایـستاده به پایِ تـو تحویـل ڪنیم! ما می خواهیمـ به انتظار برخیزیمـ…  آقا جانـ… مـاهِ نـو آمـد، ڪجایـی مـاهِ مـن…. سفـره هفـت سـیـن امسال سامرا دارد الـلـهم عجـل لولیڪ الفرج وعده ما لحظه… بیشتر »

چادر با هفت قلم آرایش منهای حیا(مثل قورباغه آرام پز)

این‌ها را برای خودمان می‌نویسیم.  برای خودمان که مثل قورباغه افتاده‌ایم وسط دیگ صدا و سیما و سینماو داریم آرام آرام قل‌قل می‌کنیم و حواسمان هم نیست.   حواسمان نیست که حساسیت‌هایمان دارد کم می‌شود.  البته تقصیر هم نداریم ها!  وقتی افتضاحی مثل «یک خانواده… بیشتر »

خدای آرامش

خدا که ول کن ما نیست.  هر چی ما بد باشیم، باز هم به موقع میاد  و یه دستی به سر و روی بنده‌هاش می‌کشه و میره.  حالا چطوری؟  یهو می‌بینی یه کسی رو می‌فرسته سراغت دوستی، آشنایی  یا یه چیزی می‌فرسته سراغت، کتابی، سخنرانی، آیه قرآنی،  خلاصه یه چیزی که میاد و… بیشتر »

شیب تند⚠

حتما تابلوی اخطار در جاده های بین شهری را دیده اید! این تابلوها معمولا کجا نصب می شوند؟ *دقیقا درمحل شیب تند *قبل از رسیدن به شیب قطعا دومی، چون راننده باید فرصت کم کردن سرعتش را داشته باشد والا اگر به پیچ وشیب تند که رسید عملا کنترل ممکن نیــست برخی از… بیشتر »

زن ریحانه است

حس خوبی است بال فرشته بودنم را چادر سرڪردن و دیدن پرواز ڪردن را آری من چادری شدم از ازل خدایم مرا در پوششی قرارداد ڪه نشانه ای بدهد ڪه ریحانه ام و نازڪتر از گل… مطالب مرتبط بیشتر »

رجب ماه خود سازی

رجب ماه صفا دادن به دل و طراوت بخشیدن به جان است. ماه خشوع، ذڪر ،توبه، خودسازی و پرداختن به زنگارهای دل   و زدودن سیاهی و تلخی هاست دعای ماه رجب، اعتڪاف ماه رجب همه وسیله است  برای اینڪه ما بتوانیم دل و جان خود را صفا و طراوتی ببخشیم این فرصت بزرگی است… بیشتر »

مقصد شهدایی

قرار بـود مقصد، شما باشید اشتباه رفتمـ… راســتی خادمــی ڪه هیــچ حتــی میان راهیان هم مــرا راهــی نیــستـ …؟! بیشتر »

من قبل از ازدواج عاشقت بوده ام

الطیبات للطیبین والخبیثات للخبیثین (نــور/۲۶) زنان پاڪ براے مردان پاڪ وزنان ناپاڪ براے مردان ناپاڪ هستند لاڪتیا دختر۲۹ ساله در یڪی از ایالتهای آمریڪا زندگی میکند ودر انجمن خویشتندارے با همسرش آشنا میشود ودر شب مراسم ازدواج،جمله اے میگوید ڪه خانم وندے… بیشتر »

جلوه گری زن در بند!!

در رژیم گذشته زن را وادار می ڪردند ڪه به وسیله جلوه گرے براے خویش یڪ شخصیت ڪاذب درست ڪند آیا جنایتی بزرگتر از این نسبت به زن وجود دارد ڪه بیایند سر اورا با آرایش و مد و طلا و زیور آلات بند ڪنند و نگذارند در میدان سیاست واخلاق وتربیت وارد بشود؟! مقام… بیشتر »

زن در قرآن

در آیات قرآن همانطور که ‌در مسائل مختلف سیاسی واجتماعی و فرهنگی،اختلاف واحکام و آداب سخن به میان آمده از زنان نیز در موارد متعددیسخن گفته… آیات قرآن در این زمینه چند دسته اند: ۱.هر انسانی برگرفته از دو انسان زن و مرد است، یعنی در وجود هرکس بخشی از… بیشتر »

پرنسس رپ، رهیافته فرانسوی

“دیامز” ستاره سرشناس رپ که با نام (پرنسس رپ) در اروپا شناخته میشود مدتی پیش به دین مبین اسلام گروید وپس از مدت کمی محجبه شد او میگوید:برای حل مشکلات روحی و عاطفی خود چیزی را در دین اسلام یافته  که در                   هیچ یک از دیگر ادیان… بیشتر »

جمعه آخرسال

آخرین جمعه سال است بیا آقاجان حالمان رو به زوال است بیا آقاجان من غزلهای به یاد تو فراوان دارم که پر از درد و ملال است بیا آقاجان بیشتر »

آیا اسلام مخالف بیرون آمدن زن است؟

شرافت زن اقتضا میکند هنگامی که از خانه بیرون می رود متین و سنگین وباوقار باشد در طرز رفتار و لباس پوشیدنش هیچ گونه عمدی که باعث تحریک وتهییج شود بکار نبرد عملا مرد را به سوی خود دعوت نکند زباندار لباس نپوشد،زباندار راه نرود زباندار ومعنی دار به سخن خود… بیشتر »

تساوی حقوق زن ومرد

بعضی میگویند اسلام حقوق زن ومرد را بطور مساوی وضع نکرده است باید توجه کنیم که میان “حقوق عادلانه” و “حقوق مشابه” تفاوت است سوال ما این است: آیا لازمه عدالت وتساوی حقوق، تشابه حقوق هم هست یا نه؟! بعنوان مثال اگر در یک خانواده… بیشتر »

خواهرم حجابت

شهيد عبدالله محمودے:  خواهرم! محجوب باش و باتقوا كه شماييد كه دشمن را باچادر سياهتان و  تقوايتان می كشيد.   مطالب مرتبط داداشم منو دیدتو خیابون ، حرفهای روی زمین مانده شهدا ، لباس عفت بیشتر »

ارزش زن قبل وبعداز اسلام

  وضعیت زن قبل از اسلام ویل دورانت در کتاب *تاریخ تمدن* در خصوص زنان و وضعیت آنان در اقوام و قبائل قبل از اسلام  بطور تفصیل بحث نموده که خلاصه آن چنین است: در قبائل آغازین قبل از اسلام که نمونه های آن تا امروز هنوز وجود دارد زن را چون حیوانات به… بیشتر »

بعضیا میگن حجاب برای اینه که دیده نشیم

بعضیا میگن حجاب برای اینه که ما دیده نشیم! چرا همش میخواید مارو بکنید تو یه مشت پارچه و چادر که فقط یه دماغ ازمون معلوم باشه؟ کی گفته نظر دین روی حجاب اینه؟؟؟ اونایی که میرن پوشیه میزنن..خداوند یکی از احکامش اینه، شما توی حج، دور خانه ی خدا که داری طواف… بیشتر »

کتاب شاخه نبات

راهکارهای مدیریت نگاه وشهوت با بیانی ساده وروان سعی کردیم صفحاتی از این کتاب را در کانال تلگرامی زمینیانی همچون فرشته به آدرس https://t.me/joinchat/AAAAAEQPiHri_hOoSDQ5pw  قراردهیم مطالب مرتبط معرفی کتاب باموضوع حجاب،ترگل انتشار کتابی برای دفاع از حجاب… بیشتر »

ولادت حضرت زهراسلام الله علیها وروز زن مبارک

تقدیم به همه زنان ومادران مهربان سرزمینم بیشتر »

حقوق زن در قرآن

حکم جایگاه زن در قرآن حق اول:زندگی قرآن در سوره الشمس می فرماید:«إِذَا الشَّمْسُ کُوِّرَتْ» وقتی نور خورشید گرفته شد، «وَإِذَا النُّجُومُ انکَدَرَتْ» وقتی نور ستاره ها تمام شد، صحنه قیامت را می گوید «وَإِذَا الْجِبَالُ سُیِّرَتْ» وقتی کوه ها از دل زمین… بیشتر »

ویژگیهای قرآنی حضرت زهرا سلام الله علیها

مشکات الهی قرآن برای تبیین و معرفی نور خداوند، مثالی ذکر می کند: «مثل نور خداوند، مثل چراغدانی است که درون آن، چراغی گذارده باشند…»(۱).  راوی می گوید: از امام (ع) درباره این کلام الهی پرسیدم. فرمود: «آن چراغدان، فاطمه(ع) است  و آن چراغ، امام حسن… بیشتر »

سخنان امروز مقام معظم رهبری درمورد حجاب

اینکه ۴دختر فریب بخورند و روسری را بردارند، مسئله‌ی حقیری است آن چیزی که من را حساس میکند این است که از دهان یک گروهی از خواص، مسئله‌ی «حجاب اجباری» مطرح می‌شود   رهبرانقلاب، امروز: پول‌های زیادی خرج می‌کنند، فعالیت زیادی می‌کنند، صدها رسانه را به کار… بیشتر »

صابرین جنابی رهیافته

  برای لائیکهای مصر محجبه شدن او آنقدر شوک بزرگی بود که برای توجیهش گفتند صابرین از ایرانیها پول گرفته تا محجبه شود!! اماصابرین این موضوع را رد کرد و می گوید:تلویزیون مصر غیر از بلندکردن موی زنان چیز دیگری آموزش نمی دهد.مافقط الگوهای بد را به زنان ارائه… بیشتر »

معرفی کتاب باموضوع حجاب

سعی کردیم صفحات این کتاب را در کانال  تلگرامی زمینیانی همچون فرشته  به آدرس https://t.me/joinchat/AAAAAEQPiHri_hOoSDQ5pw  وهمچنین پیام رسانهای ایرانی سر ش و ایتا قرار دهیم.? سروش? http://sapp.ir/ferashtehayezaminiam  ایتا? eitaa.com/fereshtehayezaminiam… بیشتر »