آرشیو برای: "خرداد 1398"

تاریخچه فمینیسم، بخش سوم

❣مكتب فمينيسم در موج دوم خود با شكست ساختار خانواده و ازدواج و تجويز آزادی بی حد و حصر جنسی به بهانه مبارزه با مباحث كليشه‌ای زنان، نه تنها كرامت و شخصيت زنان را خدشه‌دار كرد بلكه جايگاه زنان در نقش‌های مادری و همسری را زير سئوال برد. ❣موج دوم فمينيسم… بیشتر »

چالش حجاب برای زنان غیرمسلمان با هدف مبارزه با اسلام‌هراسی

❣به نوشته خبرگزاری «آناتولی» در ماه مبارک رمضان، هزاران زن غیرمسلمان از نقاط مختلف جهان در چالش پوشیدن حجاب با هدف مبارزه با اسلام‌هراسی شرکت کردند. ❣علاوه بر زنان غیرمسلمان، زنان مسلمان زیادی نیز که پیش‌تر حجاب را مورد غفلت قرار می‌دادند در این چالش… بیشتر »

تاریخچه فمینیسم، بخش دوم

❣ در اوايل قرن نوزدهم ميلادی، فمينيسم با شعار دفاع از حقوق زنان در چنين فضايی شكل گرفت و زنان تشكيلات خاصی را در جهت دفاع از حقوق خود ايجاد كردند. ❣ اين تشكيلات بعدها انسجام بيشتری يافت و با حمايت مراكز دانشگاهی، آراء و تجربيات آنها به صورت نظريات فلسفی… بیشتر »

تاريخچه فمينيسم، بخش اول

❣ در جامعه غربی شرایطی حاکم بود که تنها مرد را شهروند محسوب می‌کردند و زنان در جایگاه فرودست قرار داشتند. ❣ مرد به عنوان موجودی عاقل، نيرومند و كارآمد ترسيم می‌شد و در مقابل، زنان موجودی احساسی، منفعل و به عنوان يك كالای جنسی معرفی می‌شدند ❣ در فرهنگ… بیشتر »

ای امام شهیدان خمینی(میثم مطیعی)

 ای امام شهیدان خمینی ای امام شهیدان خمینی ای علمدار راه حسینی یا حسینت گرفته جهان را شعله زد کاخ مستکبران را شد از خروشت جاری این شور و این بیداری تو نور حیدر داری ما پیرو این راهیم بر عهد روح اللهیم   بعد تو ما و مهر ولایت راهمان راه سرخ شهادت کی… بیشتر »

متن وفیلم جدیدترین مداحی حاج محمود کریمی(حیدر حیدر)

متن مداحی حیدر حیدر اول و آخر حیدر محمود کریمی حیدر حیدر اول و آخر حیدر حیدر حیدر ساقی کوثر حیدر حیدر حیدر ای مظلومه فاتح حیدر حیدر فاتح خیبر حیدر افتاده در بستر زهرا بابا جشمات از اشکت شده دریا بابا میبینم چه بغضی توی صداته یا زهرا داری روی لبها بابا… بیشتر »