آرشیو برای: "دی 1397"

شیوه زیبای امربه معروف توسط خواهر شهید ابراهیمــ هادی(تصویری)

امر به معروف زیبای خانم‌هایی که حجاب مناسبی ندارند توسط خواهر شهید ابراهیم هادی و واکنش جالب آن‌ها… بیشتر »

دستگیری مرضیه هاشمی(خبرنگار پرس تی وی)

مجری «پرس‌تی‌وی» در آمریکا بازداشت شد ?شبکه «پرس‌تی‌وی» گزارش داد، «مرضیه هاشمی» مجری مسلمان آمریکایی این شبکه که برای دیدار با خانواده خود به این کشور رفته بود، در فرودگاه «سنت لوئیز» بازداشت و به زندانی در پایتخت این کشور منتقل شده است. همچنین این… بیشتر »

علت نامگذاری روز تولد حضرت زینب س به روز پرستار؟

به نظر مي‌ رسد علت اين كه روز تولد ايشان را روز پرستار ناميده‌ اند پرستاري‌ هاي ايشان (تا حد گذشتن از جان،) از تنها بازمانده نسل سيد الشهدا و امام عصرش باشد. در واقع حفظ جان حجت خدا به دست آن بانو سپرده شده بود كه در موارد متعدد اين مسئوليت سنگين را بر… بیشتر »

به ســـوی ظهـــور

وقتی بیایی، تاریخ جهان را از نو ورق خواهیمــ زد دلدادگانت ظهور تـو را مبدأ تاریخ می ڪنـنـد آقــا ! می شود بگویـی ۱/۱/۱ ڪی فرا می رســد؟ بیشتر »

ابعاد فروپاشی خانواده در برنامه‌های ماهواره‌ای(کتاب بشقابهای سفره پشت بام مان)

فریب‌کاری‌های مذهبی بسیاری از کسانی که در ظاهر به پای‌بندی‌های دینی توجّه نمی‌کنند، یک وابستگی درونی و عاطفی به مقدّسات دارند؛ یعنی به صورت کلّی از دین نبُریده‌اند. برخی از شبکه‌های پرمخاطب فارسی‌زبان با درک این رابطۀ درونی، سیاستی فریب‌کارانه در پیش… بیشتر »

فمینیست‌ها دشمن حجاب بخش پنجم

نظر سفیر آمریکا در اسرائیل، درباره چادر و اهمیت مبارزه با آن: زن چادری در ایران به منزله پرچم است؛ لذا ما برای براندازی این نظام، باید حجاب‌ها را سست نماییم. آیا هدف فمینیسم در ایران براندازی نیست؟ فمینیسم تلاش دارد با بیرون کشیدن زنان از خانه‌ها و… بیشتر »

فقط خدا ما را ڪفایت استــ

خداوند عهده دار کار حضرت یوسف شد. پس قافله ای را نیازمند آب نمود  تا او را از چاه بیرون آورد  سپس عزیز مصر را نیازمند فرزند نمود  تا او را به فرزندی بپذیرد سپس پادشاه را محتاج تعبیر خواب کرد تا او را از زندان خارج کند  سپس همه مصریان را نیازمند غذا… بیشتر »

حق‌کشی زن در غرب

فمینیستها دشمن حجاب۴ ??حضرت امام خامنه‌ای: در فرهنگ غربی اگر زن بخواهد در جامعه شخصیت پیدا کند، حتماً باید جذابیتهای جنسىِ خودش را ارائه بدهد. حتی در مجالس رسمی، نوع پوشش زن باید جوری باشد که برای مرد، چشم‌نواز باشد. به نظر من بزرگترین ضربه، بزرگترین… بیشتر »

مبانی تربیت دینی ۲

?هدف آفرینش بیایید همین حالا، حسّاسیت‌های خود را در تربیت فرزندانمان، بازبینی کنیم و به این پرسش‌ها پاسخ دهیم: ❓ کدام‌یک از حسّاسیت‌های ما به جهت نقصی است که فرزندانمان در مسیر بندگی خدا دارند؟ ❓ کدام‌یک از حسّاسیت‌های ما، برخاسته از تلقین‌های جامعه به… بیشتر »

مبانی تربیت دینی ۱

?هدف آفرینش هدف تربیت در مکتب اسلام، پرورش انسانی است که در مقابل خدای خویش، در جایگاه عبودیت قرار بگیرد. از همین رو، تربیت، زمینه‌سازی برای رشد استعدادها در مسیر بندگی خداوند است. منبع: ڪتاب من دیگرما، نویسنده حجه الاسلام محسن عباسی ولدی ،کتاب اول، ص65… بیشتر »

تولد برپایه فطرت

 از امام صادق(علیه السلام) نقل شده است:  ✅ مَا مِنْ مَوْلُودٍ يُولَدُ إِلَّا عَلَى الْفِطْرَةِ فَأَبَوَاهُ اللَّذَانِ يُهَوِّدَانِهِ وَ يُنَصِّرَانِهِ وَ يُمَجِّسَانِه ✅ «هیچ نوزادی نیست، مگراین‌که بر پایه فطرت متولد شده است. این پدر و مادرش هستند که او… بیشتر »

جملات حڪیمانه رهبری درباره حماسه ۹دی