آرشیو برای: "مهر 1397"

خاطره ای از استاد قرائتی

  یه خانمی زنگ زد دفتر “نهضت سوادآموزی” گفت: آقای قرائتی پسر من مفقودالاثر شده و دیگه پسری ندارم؛ وقتی میرم تو خیابون، زنهای بدحجابو میبینم دلم خون میشه. شما تو تلویزیون بهشون بگین اگر از قیامت نمیترسن، لااقل دل ما رو خون نکنن مطالب مرتبط… بیشتر »

مستند بانویی از آمریکا

  آرزوی عجیب یک بانویی از آمریکا در مسیر اربعین  سخنان جالب زن تازه محجبه شده از آمریکا در پیاده روری اربعین مطالب مرتبط زاویه نگاه هنری به عاشورا & مسلمان شدن زن بوسنیایی باروضه امام حسین علیه السلام بیشتر »

معرفی و دانلود ڪتاب بهترین حضور

 "بهــترین حضور” خلاصه جامعی از ناب‌ترین تعالیم اسلام در حوزه خانواده دومین کتاب برتر جشنواره حیا  ناشر: موسسه فرهنگی هنری خیبر   شرح مختصر: در این کتاب میان نشانه های نورانی دین مبین اسلام به دنبال راهکارهای بهینه هستیم تا نقش خودرا به عنوان یک… بیشتر »

بخشےاز خاطرات شهیدحججے اززبان همسـرش

  شب خواستگـارے، برعڪس همہ ڪہ در این جلسہ حرف‌هاے خــــاص خاص مےزنند ، آقامحسن قرآن آورده بود و از تفأل‌هــایے ڪہ براے ازدواج با من، بہ قرآن زده بود مےگفت… مےگفت من بعداز دیدن شما براے اقدام بہ خواستگارے و ازدواجـ تفأل‌هایے زیادے بہ قرآن زدم و در… بیشتر »

فمینیست‌ها دشمن حجاب، بخش دوم

  نظر امام خامنه‌ای درباره چادر و حجاب برتر تلاش فمینیست‌ها برای مدیر کردنِ زنان به هر نحو، باعث شده تا خانم‌هایی که پست‌های مسئولیتی در دولت دارند و برخی خانم‌های نماینده شورای شهر و مجلس و معاون حقوقی رئیس‌جمهور و برخی از کارمندان دولت، از حجاب برتر… بیشتر »

مدعیان آزادی

  مارال مردانی به خاطر داشتن حجاب از رقابت های جودو المپیک ۲۰۱۸ حذف شد   کجان اونایی که دم از آزادی زن میزنن؟   چرا هیچ صدایی از مدعیان آزادی در نمیاد؟؟   آره خب بعضیا آزادی رو مخصوص لخت شدن و رقصیدن میدونن!! مطالب مرتبط اصل رسوایی وفریب اعضای شورای شهر… بیشتر »

فمینیست‌ها دشمن حجاب، بخش اول

  مرکز پژوهش‌های مجلس: «تحصيلات» رابطه معنادار و مثبتی با بدپوششی زنان دارد و با افزایش تحصيلات ميزان حجاب زنان كاهش می‌یابد. حال باید از متولیان فرهنگی و آموزشی کشور و آنهایی که برنامه‌های علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها را از غرب کپی کرده‌اند، پرسید که چرا… بیشتر »

دایا بیتی،تازه مسلمان آمریڪایی

  ? دایانا بیتی، بانوی ۳۹ ساله شیعه شده آمریکایی است که در دبیرستانی در ایالت کلرادوی آمریکا، ریاضی تدریس می‌کند، درباره حجاب می‌گوید: «تا زمانی که حجاب را شخصا تجربه نکرده بودم، قادر به تحسینش نبودم. غرب هم باید با زندگانی و روش اهل بیت(علیهم السلام)… بیشتر »

تظاهرات زنان و دختران در کره‌جنوبی

    guardianزنان کره ای در آخر هفته گذشته برای اعتراض به “molka” در فیلم های رکورددار فیلم هایی از فیلم های زنانه مخفیانه در مکان های عمومی فیلم برداری کردند.  تعداد جرایم اسپایکام از حدود 1100 در سال 2010 به بیش از 6500 نفر در سال گذشته… بیشتر »

دانلود کتاب دختر شینا

  کتاب «دختر شینا» یکی از آثار سوره مهر با موضوع خاطرات زنان است که با قلمی روان به روایت زندگی قدم خیر محمدی کنعان همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی می‌پردازد. درباره زندگی این شهید فعالیت‌های فرهنگی مختلفی صورت گرفته بود. با توجه به آثار به عمل آمده… بیشتر »

معرفی و دانلود کتاب فرنگیس

  کتاب فرنگیس نوشتهٔ مهناز فتاحی به روایت خاطرات فرنگیس حیدرپور می‌نشیند. زنی شجاع که در مقام دفاع توانست سرباز دشمن را اسیر کند و نیروی دشمن را به خاک و خون بکشاند. فرنگیس تاریخ جنگ را در دل خود دارد. او زنیست که در پی برخورد با دو سرباز عراقی بدون… بیشتر »

الگوی شهید من شهیده مهین دانشیان

  با چشمان کاملا باز هنوز بعضی از همکارانش توی بیمارستان بی حجاب بودند. همینطور بعضی از زنهای فامیل ،‌ ولی مهین همیشه حجابش را حفظ می کرد . برای همین  ، بعضیها  به او توهین می کردند و می گفتند : از تو بعیده که اینقدر ساده باشی و تحت تاثیر جو انقلاب قرار… بیشتر »

الگوی شهید من (شهیده خاتون حسینی نژاد)

  هر کاریش کردیم از شهر بیرون نرفت که نرفت ؛ حتی تو بمباران شدید برای رزمنده ها هرکاری از دستش بر می اومد می کرد. یک روز یکی از اقوام بهش گفت : « چرا شما هم مثل بقیه همسایه ها و فامیل از آبادان نمیرین ؟ » خیلی ناراحت شد. اشک تو چشماش جمع شد و بهش گفت :… بیشتر »

الگوی شهید من شهیده فهیمه سیاری

  کلاس چهارم بود که اسمش رو تو کلاس قرآن نوشتم . یه روز وقتی رفتم از کلاس بیارمش معلمش جلوم رو گرفت و پرسید : تو خونه با فهمیه قرآن کار می کنید ؟؟ گفتم : نه چطور ؟؟ گفتت : آخه خودش قرآن رو بلده ، بیشتر سوره ها رو تو کلاس می خونه من و بچه ها گوش می دیم .… بیشتر »

الگوی شهید من (شهیده بنت الهدی صدر)

  از وقت تلف کردن خیلی بدش می آمد، همیشه داشت یه کار مفیدی انجام می داد.  یادم است یڪ بار به یڪ جلسه خانگی رفته بودیم. صاحب خانه برای مهمانها ساندویچ و چایی و کیک درست کرده بود و خلاصه حسابی زحمت کشیده بود.  حین جلسه از صاحب خانه تشکر کرد و با یڪ لحن… بیشتر »

سینه زنی بسیار زیبا(زینب من مدافع حرم باش)/تصویری ڪوتاه

    زینب من مدافع حرم باش مراقب چادر دخترم باش نیفتد از سر چادر و معجر… الله اکبر الله اکبر ★************★ حسین سرباز ره دین بود عاقبت حق طلبی این بود ای سر نی گفت سبط پیمبر الله اکبر الله اکبر مطالب مرتبط زاویه نگاه هنری به عاشورا & خانمی… بیشتر »

فرق نگــاه  بزرگ تـرین روانشنـاس غرب  و اسلام بـه زن

  فروید ۱۰۰سالــ قبل: اصولا زن پایینتر از مرد استـــ بدبختی و بیچارگی زن زمانی تسڪین می یابد که بتواند پسری به دنیا آورد امام سجادعلیه السلام ۱۴۰۰سالــ قبل: حق زن این استــ که بدانی خداوند او را مایه آرامش و انس تو قرار داده وبدانی که این نعمتی است که… بیشتر »

الگوی شهید من(شهیده فاطمه جعفریان)

  زمان شاه بود. داشتیم با هم تو خیابون قدم میزدیم. یه خانم بي حجاب داشت جلومون راه می رفت.  فاطمه رفت جلو و بدون هیچ مقدمه ای ازش پرسید: «ببخشید خانم، اسم شما چیه؟»  خانم با تعجب جواب داد: «زهرا، چطور مگه؟»  فاطمه خندید و گفت هم اسمیم»،  بعد گفت: «می… بیشتر »