آرشیو برای: "شهریور 1397"

حجاب امری شخصی یا اجتماعی؟!

  از روزی که خدا انسان را آفرید همراه با نیاز فطری به پوشش آفرید و آن را جزء غریزه او قرار داد. از لحظه‌ای که آدم و همسرش حوا در پی اغوای شیطان نافرمانی خدا را کردند و از درخت ممنوعه تناول نمودند مهمترین و نخستین کیفر آنان از سوی خداوند این شد که… بیشتر »

زاویه نگاه هنری به عاشورا,تصویری

  تاحالا عاشورا را ازاین زاویه دیده ای؟! سکینه یک دختر بانشاط بود… اما افسرده اش کردند این هنرمندها چه فرصتهایی دارند… خودشان اگر بتوانند،اگر بخواهند و خودشان از نگاه صحیحی برخوردار باشد بعد خدا هنرشون رو بهشون بده هنوز عاشورا جا داره ازش… بیشتر »

الگوی شهید من

  شهیده گلدسته محمدیان پدر این شهیده نقل می‌کنند: یکبار زمان جنگ رفتم خانه دخترم گلدسته؛ (روزهایی بود که بمباران شهرهای کشور خیلی شدید شده بود) آخر شب موقع خواب، گلدسته را با حجاب و پوشش کامل دیدم!  با تعجب پرسیدم: “دخترم کاری پیش اومده؟ جایی… بیشتر »

گرفتن اجر عزاداری از دست صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه

  خواهران ومادران و دختران! در مجالس عزای امام حسین علیه السلام صاحب عزا مهدی صاحب الزمان است… آقای ما مولای ما دیده گریان است ڪنون حاجت گرفتن با زر وزیور، با سر ووضع مزیّن مایه شرم است وبس… باحجاب و چادر فاطمی،باید گرفت اجر عزا از دست… بیشتر »

حفظ حجاب پیام حضرت رقیه در عاشوراست

  عصر عاشورا بود  حجاب از سر زنان و دختران حسینی ربوده شد(وای بر من) هنگامی كه حضرت رقیه(س)بعد از شهادت پدر  و سیلی خوردن از دست شمر و اصابت كعب نی به بازو و پاره شدن گوش،  عمه اش زینب را می بیند از هیچكدام از این مصیبت ها شكایت نمی كند. بلکه شكایت حضرت… بیشتر »

پیام روشن زینب سلام الله علیها در ڪربلا برای امروز

  زینب سلام الله علیها از این جهت جمیل ساز است و فرمود مارأیت الا جمیلا که توانست موقعیت منفی را به مثبت تبدیل نماید اما چطور؟! حضرت زینب سلام الله علیها قبل از ورود به مجلس عبیدالله زیاد با خطبه اش ڪوفه آشوب شد و گریه ڪردند ایشان جایی را انتخاب نمود که… بیشتر »

رابطه ی امام زمان(عج) با حضرت عباس

  آقا هی ریش گرو میذاره،پرونده که میره میگه خدایا ببخشش.قرار نبود اینکارو بکنه… قول داده بود به مااگه بدونی امام زمان چقدبه خاطر من و تو گریه میکنه…قراربود ماگریه کنیم! چقد اشک میریزه به خاطر من وشما. ?باز روضه ی حضرت عباس رو میخونیم برای… بیشتر »

تن پرستی و آهن پرستی(سخنرانی استاد رائفی پور)/تصویری

  خانومایی که تو خیابون پستی وبلندی بدنشونو به نمایش میزارن چیز عجیبی که ندارند…. یڪی تن پرستی میکنه و دیگری آهن پرستی… سوفیا لورنا رفتن تو گور خاک شدن اما بعد1400سال دنیا هنوز داره میگه زینب سلام الله علیها   مطالب مرتبط فیلم سخنان خانم… بیشتر »

حجاب در گفتار

  یکی از مهم‌ترین ابعاد عفاف که در قرآن ذکر شده است و لحن سخن گفتن زنان را مد نظر قرار داده است، «عفاف در گفتار» است. آیه ۳۲ سوره احزاب، مؤکدا در مورد نحوه‌ی گفتار زنان با نامحرم است: «به گونه‌ای هوس‌انگیز سخن مگویید که بیماردلان بر شما طمع نمایند»… بیشتر »

خانمی بوسنیایی که با روضه امام حسین علیه السلام مسلمان شد

  صحبت های آرمیناهاساڪیچ بانوی تازه مسلمان شده از بوسنی معلمی سر کلاس مدرسه بوسنی روضه حضرت امام حسین را خواند و تمام دانش آموزان گریه کردند واین دختر در پی حقیقت شیعه شد مطالب مرتبط نظر تازه مسلمان ژاپنی درمورد حجاب ، من قبل از ازدواج عاشقت… بیشتر »

ملاڪ دینداری ؟!

  ? امام علی علیه السلام فرمودند: مِلاکُ الدّینِ مُخالَفَةُ الْهَوى؛ معیار دیندارى مخالفت با هواى نفس است»(1). شرح حدیث: هر چیزى ملاکى دارد که با آن سنجیده مى شود. ملاک دیندارى و بى دینى چیست؟ آیا ملاک دیندارى فقط نماز خواندن است؟ آیا حجاب به تنهایى مى… بیشتر »

یاری امام عصر عج با پاڪی دل و عمل(راه حسین علیه السلام)

  گفتم خانم اومدی هیأت امام حسین حجابت رو…! گفت:دلت باید پاڪ باشه…! راه حسین علیه السلام… دل های کوفیان با حسین بود و شمشیرشان با یزید پس دل پاک کافی نیست برای در راه حسین بودن باید ظاهرت هم پاک باشد وگرنه در “مقابل حسین… بیشتر »

خاطره ای زیبا از زندگی عارف شهید احمد علی نیری درمورد تحولش از ترڪ گناه

  عارف بزرگ آیت الله حق شناس فرمودند… رفقا! آیت الله بروجردی هم حساب و کتاب داشت اما من نمی دانم این شهید چه ڪرد که به این مقام رسید… شهید احمد علی نیری» در تابستان 1345 در روستای آینه ورزان دماوند چشم به جهان گشود. از همان زمان کودکی به حق… بیشتر »

اصل ماجرای رسوایی و فریب شورای شهر بابل

  به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا،  در پی ماجرای رسوایی جنسی در شورای شهر بابل به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی آن را به شورای شهر بابل نسبت داده اند.   در پیگیری های رکنا مشخص شد که این فیلم مربوط به… بیشتر »

نظر آتسوکو هوشینو (فاطمه) بانوی تازه مسلمان ژاپنی درباره حجاب

  غرب نو (منظور از غرب جایی است که فرهنگ غربی حاکم است؛ حتی اگر در شرقی‌ترین نقطه دنیا باشد.)  شاید وقتی در ۱۱سپتامبر۲۰۰۱ برجهای دوقلوی آمریکا (بر اثر برخورد هواپیماهای مسافربری که گفته می‌شد مسلمانها ربودندشان) فرومیریخت باورش برای خیلیها سخت بود که… بیشتر »

نقش زنان در ڪربلا و پیام عاشورا به آنان

  عاشورا، اختصاص به قلمرو و قشر خاصی ندارد واز آنجا که نیمی از افراد جامعه را زنان تشڪیل می دهند وسهم قابل ملاحظه از رسالت عاشورا برعهده زنان کاروان حسینی بود همچنین برای اثبات اجتماعی بودن دین مبین اسلام و مشارڪت و حضور در صحنه برای زنان مسلمان به… بیشتر »

وزنان امروز چهره شهر را تغییر دادند...

  تشییع ۱۳۵شهید هشت سال دفاع مقدس امروز از شلمچه تا تهران پرچم آرمانگرایی همچنان برافراشته استـــ کاروان پیکر پاک شهدای ۸ سال دفاع مقدس به مقصد رسیدند: بهشتـــ امروز روز خوب تهران بود و پاسداشت آرمانگرایان دو دهه پیش نشان داد مسیر آرمانگرایی همچنان باز… بیشتر »

چرا عزاداری سید الشهدا بعد از ۱۴۰۰سال ؟!

  علامه امینی به صورت مستند در کتاب سیرتنا و سنتنا  در جواب علمای اهل سنت که وقتی از وی درباره علت عزاداری به امام حسین علیه السلام بعد از گذشت قرن‌ها سوال کردند، با ذکر احادیثی از کتب اهل سنت این مطلب را به اثبات رسانده است. مضمون پاسخ علامه امینی در… بیشتر »

دهه اول محرم ، سیاسی ترین دهه سال

  ?سیاسی‌ترین دهۀ سال؛ دهۀ اول محرم   1-امام خمینی(ره) می‌فرمود: والله اسلام تمامش سياست است. اسلام دين سياست است قبل از اينكه دين معنويات باشد (صحیفۀ امام، ج۱ص۲۷۰و ج۶ص۴۶۷)   2-اگر بپذیریم که دهۀ اول یا هفتۀ اول محرم، به‌نام «امر به معروف و نهی از منکر»… بیشتر »

هیچ چیز جای رنگ مشڪی ات را نمی گیرد

  ?تبلیغات رسمی شهرداری تهران علیه چادر در آستانه محرم حتی اگر تا امروز به هر دلیلی چادر ، مانتو ، شلوار ، مقنعه یا روسری و… مشکی نمیپوشیدم، از همین فردا می‌پوشم. به نظر شما نصب چنین تبلیغی در شهر به چه منظوری میتونه باشه؟! شاید منظورشون این باشه… بیشتر »

آموزش فحشا چه ارتباطی با جلوگیری از گسترش اسلام در جهان دارد؟!!

  روزنامه ایندیپندنت انگلستان در مقاله‌ای، بهترین راه مقابله با موج جدید افراط‌گرایی (بخوانید اسلام) در جهان را تعلیم “سِ ک س “به دختران جوان مسلمان دانست!!   روی این فکر کنید: به نظر شما ربط “جلوگیری از گسترش اسلام‌ در جهان” با… بیشتر »

داستان واقعی فرار از جهنم

  چهارمین رمان واقعی بنام فرار از جهنم   نوشته شهید مدافع حرم سیدطاها ایمانی،در ۶۷قسمت   از سرگذشت پر پیچ وخم یڪ تازه مسلمان امریڪاییاز قبل از تشرف به اسلام و بعداز آن،   که در جنگ میان شیطان و فرشته و بهشت وجهنم،در آخر بر شیطان پیروز شده   و راه بهشت… بیشتر »

دلنوشته امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

  یاد امام‌زمانـــ عجلـ الله تعالی فرجه الشریفـــ صد جمعه دیده ایم و شما را ندیده‌ایمـ از درد گفته ایم و دوا را ندیده‌ایمـ    چشمان ما هرآنچه بجز یار دیده استـ از بخت تیره، “وجهـ خدا” را ندیده‌ایمـ   هستیم اسیر ظلمت محض و نخواستیمـ تا حال… بیشتر »

ماجرایی که صبح امروز رهبر انقلاب از زندگی شهید مدافع حرم تعریف کردند مربوط به چه کتابی بود؟

     این را باید در تاریخ ثبت کرد  روایت تکان‌دهنده‌ی امروز رهبرانقلاب از اقدام تاریخی زن و شوهر دهه‌هفتادی برای برگزاری جشن عروسی‌شان  آن پسر هم بعد میرود در دفاع از حریم حضرت زینب(س) شهید میشود   ڪتاب یادت باشد زندگینامه شهید مدافع حرم حمید سیاهڪالی… بیشتر »

معرفی و دانلود داستان واقعی رعنا

  داستان واقعی رعنا از دختری ڪه زیر بار مشڪلات و سختیها و تحقیر و توهینها خم نشد و باصبر خود بر مشڪلات فائق آمده و اینڪ همسر شهید است صبرش مثال زدنی است. چنانچه باعث شد مشڪلات و تحقیرها از او یڪ انسان نمونه بسازد نه یڪ انسان بد به گزارش خبرنگار کتاب و… بیشتر »

درد دل های رهبری درباره حجاب

بيانات مقام معظم رهبری درباره حجاب دشمنان دنیاى ما، دشمنان آخرت ما، دشمنان عزت ما، دشمنان نظام جمهورى اسلامى، از نقاط ضعف ما استفاده میکنند؛ از حس شهوت ما، از حس غضب ما، از قدرت‌طلبى ما، از علاقه‌ى ما به جلوه‌فروشى و خودنمائى؛ باید مراقب باشیم. بانوان… بیشتر »

اشاره تورات به چــادر و تأڪید انجیل بر عفــت زنان !!

  اشاره تورات به چادر و تاڪید انجیل بر عفت زنان خداوند وقتی در قرآن به معرفی زنان نمونه تاریخ بشریت می‌پردازد، از بانوانی یاد می‌کند که در پرتو حفظ عفت و حیا به درجاتی نائل شدند که تا ابد الگویی برای تمام زنان بلکه مردان عالم شدند. بانوانی مثل حضرت… بیشتر »

ضربه به قصد قربت

  آن روز انگشت شهادت ما به چه چیزهایی شهادت می دهد؟!   تاآنڪه نزدیڪ آتش آیند آنجا گوش و چشم و پوست بدنشان به آنچه ڪرده اند شهادت می دهند به پوست بدن خود می گویند چرا علیه ما شهادت دادید؟! می گویند خدایی که همه چیز را به زبان می آورد مارا به زبان… بیشتر »

درس مهم مباهله چیست؟!

  مباهله،سندی جاودان بر حقانیت اسلام و شاهدی غیر قابل انکار بر اصالت و استحکام بنای همیشه استوار تشیع راستین است. حدیث آیه مباهله روزی مامون به امام رضاعلیه السلام گفت بزرگترین فضیلتی راکه برای امیرالمومنین است وقرآن برآن دلالت دارد برای من بگو حضرت… بیشتر »

رابطه حجاب و امنیت؟! درڪلام مقام معظم رهبری

حجاب و امنیت حجاب، یڪی از وسایل امنیت است امام خامنه ای                                            مطالب مرتبط نقش فمینیسم در ضایع ڪردن شخصیت زن ، حجاب جزو نعمتهای الهی ، حضرت زینب سلام الله علیهادرڪلام رهبری ، جلوه گری زن در بند! ، نقش زن سخنرانی مقام… بیشتر »

نقد اجرای سند ۲۰۳۰ (سندی که اصل خانواده را نشانه گرفته)در قالب آموزش جنسی به ڪودکان

  آموزش جنسی 2030 در ترازوی نقد  پرستو مروجی، دکتری روانشناسی و استاد دانشگاه به بررسی مسئله تجاوز جنسی به کودکان و پیامد‌های اجرای آموزش‌های جنسی سند ۲۰۳۰ یونسکو به کودکان در مدارس و مهد کودک‌ها پرداخت، مشروح این گفتگو به شرح زیر است:  قطعا در زمینه… بیشتر »

خبر صیغه زنان ایرانی توسط عراقی ها در مشهد(واقعیت یا شایعه..؟؟)

  صیغه زنان ایرانی درمشهد  یه ضرب‌المثل کثیف انگلستانی هست که میگه: “اختلاف بنداز و حکومت کن” اخیرا شایعاتی درباره صیغه زنان مشهدی توسط زائرین عراقی منتشر شده! جالبه بدونید عین همین حرفا رو تو عراق درمورد ماایرانیا میزنن !   واکنش یک کاربر… بیشتر »

نقش فمینیسم در ضایع ڪردن جنس زن(در ڪلام امام خامنه اے بصورت تصویری)

   حضرت امام خامنه‌ای: نقش فمینیسم در ضایع کردن جنس زن و مظهری برای استفاده شهوانی مرد غرب در یک گمراهی و ضلالت عمیقی در شخصیت و هویت زن بسر می‌برد  مطالب مرتبط حجاب جزو نعمتهای الهی ، حضرت زینب سلام الله علیها در ڪلام رهبری ، جلوه گری زن در بند سخنرانی… بیشتر »

برسر دوراهی ایمان و تردید

  انتخابــ با خودتــ ایمانتــ می تواند ڪوه ها را جابجا ڪند ولی تردیدتـــ می تواند ڪوه ها را به وجود آورد… حالــ ڪدامیڪـــ را انتخابـــ می ڪنی؟! راهـــ آسمانــ یا راهـــ زمینـــ مطالب مرتبط حجاب جزو نعمتهای الهی ،مجموعه عڪس نوشته حجاب(سری اول) ،… بیشتر »

حجاب جزو نعمتهای الهی است(امام خامنه ای)

  حجاب وقار است متانت است ارزشگذاری زن است سنگین شدن ڪفه ی آبرو و احترام اوست این راباید خیلی قدر دانست وازاسلام باید به خاطر مسئله ی حجاب تشڪر کرد این جزو نعمتهای الهی است مقام معظم رهبری(۱۳۹۱/۲/۲۳) مطالب مرتبط جلوه گری زن دربند ، سخنرانی مقام معظم… بیشتر »

گلچین احادیث امام موسی ڪاظم علیه السلام(ویژه ولادت ایشان)

  1- قالَ الإمام موسى بن جعفر الكاظم (عليه السلام) : وَجَدْتُ عِلْمَ النّاسِ فى أرْبَع: أَوَّلُها أنْ تَعْرِفَ رَبَّكَ، وَالثّانِيَةُ أنْ تَعْرِفَ ما صَنَعَ بِكَ، وَالثّالِثَةُ أنْ تَعْرِفَ ما أرادَ مِنْكَ، وَالرّبِعَةُ أنْ تَعْرِفَ ما يُخْرِجُكَ عَنْ… بیشتر »

معرفی و دانلود ڪتاب دختران آفتاب(ڪتاب توصیه شده مقام معظم رهبری)

  مقدمه نویسندگان بر چاپ چهاردهم   دختران آفتاب فقط یک داستان نیست. داستان گاهی اوقات فقط روایت یک احساس است یا یک تجربه. اما دختران آفتاب روایت یک اندیشه است.    این کتاب بنا دارد به بهانه ی روایت سفر دسته جمعی گروهی از دختران جامعه مان، گزارشی داشته… بیشتر »

توصیه شیخ رجبعلی خیاط به مردی ڪه می خواست به دیدار امام زمان عج نائل شود

  میخواست به دیدار امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نائل شود شیخ رجبعلی خیاط فرموده بود:  هر کس چهل روز، روزی ۱۰۰ مرتبه این آیه را بخواند : “وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ… بیشتر »

ضرورت ولی فقیه در ڪلام آیت الله مصباح یزدی

  چگونه حق ولایت و حاڪمیت درعصر غیبت برای فقیه اثبات می شود؟ آیت الله مصباح یزدی: می دانیم که امامان معصوم علیهم السلام بجز حضرت علی علیه السلام حکومت ظاهری نداشتند یعنی حاکمیت الهی ومشروع آنان تحقق عینی نیافت و از سوی دیگر، شیعیان در آن زمانها نیازمند… بیشتر »

معنا و ضرورت وهدف ولایت درکلام علی صفایی حائری(قسمت دوم)

  “الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الْإِسْلَامَ دِينًا"مائده/۳ ولایت چیست؟ چرا ولایت بزرگترین نعمتها وبالاترین نعمتهاو به تعبیر قرآن متمم نعمتهاست؟ ولایت، سرسپردگی است آنها که ولایت را قبول… بیشتر »

معنا وضرورت و هدف ولایت (قسمت اول)

  داستان غدیر وتاریخ غدیر از عظمت غدیر وضرورت ولایت و ریشه ای بودن این مسأله خبر می دهد اینڪه پیامبر اکرم ص در آن هنگام ودر زیر آفتاب سوزان آن همه جمعیت را جمع ڪرد و نگه داشت پس باید پیامی اساسی و بزرگترین ستون دینش داشته باشد  ولایت چیست؟ ولایت… بیشتر »

شعر زیباے عید غدیر

  عید غدیر عید خداوند اکبر است این عید از تمامی اعیاد، برتر است  عید تمام نعمت و عید کمال دین یا عید حاصل زحمات پیمبر است ★**********★  قرآن پیام داده که این عید احمد است  زهرا به وجد آمده کاین عید حیدر است عید خدا و لوح و قلم عید جبریل عید چهارده حجج… بیشتر »

مداحی بسیار زیبای عید غدیر محمود کریمی

مستم به تولاتو ، خاکم به سر راتو امشب شب عید و من میبینم رویاتو امشب تو رویام با عشق ِ بیعت با تو می بوسم از سر تا پاتو ای دین و زندگی من بخن بخن ابالحسن مولا جون هر کی که دوست داری امشب به ما هم یه سر بزن مولا مولا مولا علی علی مولا … امشب تو رویام با… بیشتر »

چشم برزخی(حڪایت از شیخ رجبعلی خیاط)

چشم برزخی❗️ دکتر حاج حسن توکلی نقل می کند :روزی من از مطب دندان سازی خود حرکت کردم که جایی بروم. سوار اتوبوس شدم. میدان فردوسی یا پیش تر از آن ماشین نگه داشت. جمعی آمدند بالا، سپس دیدم راننده زن است، نگاه کردم دیدم همه زن هستند!! همه یک شکل و یک لباس.… بیشتر »

رابطه زندگی پاڪ و شهادت(حدیث روز)

پیامبر اکرم (صلى الله علیه وآله) فرمودند إذا مُتَّ عَلَى طَهارَة تَکُونُ شَهِیْداً ؛  هنگامى که پاک از دنیا بروى در زمره شهیدان خواهى بود سفینة البحار، جلد 1، صفحه 720 شرح حدیث: حدیث فوق قسمتى از دستورهایى است که پیامبر(صلى الله علیه وآله) به یکى از… بیشتر »

سخنرانی استاد عالی(مشڪلات خانواده،صوتی)

  ثواب تحمل بداخلاقی همسر ?از بالا و پایین بودن زندگی و مشڪلات راهی برای رسیدن به خدا درست ڪن… مثال میزنیم در تمام عالم منزلی تاریک تر و ظلمانی تر و کدرتر از خانه ی فرعون یافت نمی شد از این منزل ، یکی از بزرگترین #زنان عالم بیرون آمد علتش این بود… بیشتر »

فیلم سخنرانی استاد رائفی پور( سختی دینداری در آخرالزمان)

 فیلم سخنرانی استاد رائفی پور مژده به جوان ها سختی دینداری در آخرالزمان و مسخره شدن افراد بخاطر نماز و روزه…توسط بعضی ها از مسخره شدن نترسید بیشتر »

گلیچینی از احادیث امام هادی علیه السلام

گلچین احادیث از امام هادی علیه السلام 1. هر كس از خدا فرمان ببرد، از او فرمان برند. مَن أطاعَ اللّه َ يُطاعُ (تحف العقول، ص 482) ****************** 2. عاقّ [والدين]، نادارى در پى دارد و به خوارى مى كشاند.  العُقوقُ يُعقِبُ القِلَّةَ و يُؤدِّي إلَى… بیشتر »

معرفی وخرید کتاب عفاف وحجاب ازدیدگاه نوروبیولوژی

علم نوروبیولوژی چیست؟ وچه ارتباطی با حجاب دارد؟! علم نوروبیولوژی یا زیست شناسی عصبی از علومی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه صاحبان سلطه قرار گرفته و با رازداری و سلطه‌های مافیائی مواجه شده است به طوری که به گفته کارشناسان اطلاع از آخرین دست… بیشتر »

تربیت جنسی از منظر قرآن وحدیث(معرفی ڪتاب به قلم علی نقی فقیهی)

  در این کتاب، توصیه های بسیار کاربردی برای پیش از ازدواج، زمان ازدواج و راه های بهبود روابط زناشویی و پرهیز از افراط و تفریط و راه های رضایت بیشتر زوجین از روابط جنسی(شرایط زمانی و مکانی و روانی)، تربیت فرزندان از کودکی تا بلوغ با توجه به دستورات اسلام… بیشتر »

شبهات حجاب(پاسخ به بیست و دو شبهه علیه حجاب)

  1.محجبه ها هم دل دارنداما… می گفت:کی گفته مابراپسرا تیپ میزنیم؟ مگه خودمون دل نداریم؟ برادل خودمونه که تیپ می زنیم. اگه برااونا بود که اصلاَلباس نمیپوشیدیم… جواب داد:حکم حجاب وپوشش روخدا گذاشته برای حفاظت ازجسم وروحت.. کسی هم ادعانکرده که… بیشتر »