آرشیو برای: "تیر 1397"

معرفی ودانلود ڪتاب خاطرات سفیر

سوال اساتید فرانسوی از دانشجوی دکترای طراحی:  مگرخانمها در ایران درس می خوانند؟!   ? گفتگویی جذاب با نویسنده کتابی که رهبر انقلاب خواندن آن را به خانمها توصیه کردند. ڪتاب خاطرات سفیر نویسنده:نیلوفر شادمهری نیلوفر شادمهری در کتاب خاطرات سفیر به بیان… بیشتر »

داستان دنباله دار واقعی راز درخت ڪاج(زندگینامه شهیده حجاب،زینب ڪمایی به روایت مادرش)

داستان_واقعی… رازدرخت کاج.. به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، شهید بهشتی جمله معروفی دارد به این مضمون که سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست. این جمله در خصوص دانش‌آموز شهید زینب کمایی به واقع صدق می‌کند. او شهیدی است که تنها به جرم… بیشتر »

چهل داستان ڪوتاه و زیبای اخلاقی وواقعی(حجاب و...)

1.زهرا از بچگی مادربزرگم نیلوفر صدام میڪرد ولی دوست داشتم زهراصدام ڪنه یه روز قرار گذاشتیم با مادر بزرگم مسجد بریم. میدونستم بابام اجازه نمیده.یواشڪی از خونه خارج شدم سرچهارراه قرار داشتیم مادر بزرگم یه چادر بهم هدیه داد،خیلی قشنگ بود.چادر… بیشتر »

به چه زبانی حجاب را برای ڪودکان بیان ڪنیم؟ بامعرفی ڪتاب لینالونا

به چه زبانی حجاب را برای کودکان بیان ڪنیم؟ اشتباهی ڪه برخی مادران برای دلیل پوشش و حجاب می آورند واینڪ چرایی حجاب از زبان ڪسی که خود مسیحی بوده بااستفاده از کتاب لینا لونا به چه زبانی حجاب را برای کودکان بیان کنیم؟ لینالونا داستان دختری است که از جنگل… بیشتر »

بیوگرافی ڪوتاه و ننگین معصومه علینژاد (معروف به مسیح)

  معصومه (مسیح) علینژاد قمیکلا معصومه علی نژاد قمی معروف به مسیح علی نژاد در سال 1355 در «قمی‌کلا» از توابع شهرستان بابل به دنیا آمد. او خبرنگاری را از سال 1378 با کار در روزنامه همبستگی آغاز کرد و بعد از آن کار خبرنگاری را در خبرگزاری ایلنا ادامه داد.… بیشتر »

داستان تمام زندگی من نوشته شهید مدافع حرم سید طاها ایمانی

داستان واقعی از ماجرای زندگی یڪ تازه مسلمان لهستانی نمونه بارز استقامت و انتخاب آگاهانه و صبر در برابر سختیهای پیش رو در ۴۸قسمت تقدیم شما عزیزان می گردد مقدمه نویسنده: این داستان و رخدادهای آن براساس حقیقت و واقعیت می باشند … و بنده هیچ گونه… بیشتر »

دختر در آیات و روایات

در عصر کنونی که جامعه غربی در اوج بهره کشی از زنان و دختران تلاش می کند تا با قانونمند کردن ضدّ ارزش های خود برای دیگر جوامع و فرهنگ ها، فشارهای فراوان را به خصوص بر مسلمانان وارد سازد توجّه به جایگاه دختران در سخن و سیره معصومان (ع) داروی شفابخش روزگار… بیشتر »

معرفی و دانلود ڪتاب آرامِ بی سر(زندگینامه و خاطرات شهید حججی)

? بمناسبت 21 تیرماه، سالروز تولد #شهید_محسن_حججی ?? معرفی کتاب «آرامِ بی سر، شهید حججی» جلد اول✏مولف : علی ملک پور?ناشر کتاب : تحسین?تعداد صفحات : 108?کتاب «آرام بی سر» مجموعه خاطرات، زندگی نامه و وصیت نامه «شهید محسن حججی»… بیشتر »

واقعه ۲۱تیر ماه وروز عفاف و حجاب ، تاریخ سخن می گوید

واقعیت ۲۱تیرماه مسجد گوهرشاد هویت ما است گوهرنشانی بودن علامت استاندارد ما ایرانی هااست بیانگر دلاوری و دینمداری مردم این سرزمین است از وقایع مهم دوران حکومت رضاشاه پهلوی و نخست وزیری محمدعلی فروغی خیزش مردم در جریان این واقعه در اعتراض به اجبار شدن… بیشتر »

معرفی ڪتاب ویژه هفته عفاف و حجاب

معرفی ڪتاب زیبا و خواندنی ویژه زنان ودختران ڪتاب:نامه ای به خواهرم مؤلف:مهدی عدالتیان ناشر:مشهد شاملو نمونه را ببینید? کتاب  نامه ای به خواهرم را با هم ورق می زنیم به نام خدای مهربان و آگاهی بخش خواهرم سلام، نامه ات را خواندم نوشته بودی؛ من نمی خواهم… بیشتر »

نسخه الڪترونیڪ کتاب دختر باید خانوم باشه بصورت پی دی اف

هدیه ما به شما عزیزان در آستانه هفته عفاف و حجاب  نسخه الکترونیک کتاب دختر باید خانوم باشه? این کتاب پره از متن‌های کوچیک و جذاب برای دخترخانوم‌ها نویسنده:رضا اخوی ناشر:معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ازاینجا دانلود ڪنید? دختر باید خانوم… بیشتر »

برخورد قاطع قوه قضائیه با پدیده دختران خیابان انقلاب و پاسخ به یڪ شبهه درخصوص جرم هنجارشڪنی(آیا زمان پیامبر نیز چنین بود؟)

برخورد قاطع قوه قضائیه با پدیده دختران خیابان انقلاب    شاپرک شجری زاده، از دختران خیابان انقلاب به دو سال حبس تعزیری و هجده سال حبس تعلیقی محکوم شد. بعضی میگن  زن تو خیابون بی حجاب بره میگیرن زندانش میڪنن آیا پیامبر هم با زنان آن زمان اینڪار را می کرد؟… بیشتر »

مهربانی در حجاب به چه معناست؟

حجاب یعنی مهربانی ، مهربانی در مساله حجاب به این معناست که به نوع رفتار و عقیده خود در مساله حجاب ، فردی نگاه نکند و فقط خودش و خواسته‌هایش را در نظر نگیرد و همواره دو گروه را مدنظر داشته باشد و در نظر داشته باشد که غافل شدن از یکی از این دو گروه بعضا،… بیشتر »

ڪتاب زیبای چرا باحجاب شدم با نگاهی به فلسفه استاد شهید مطهری

کتاب چرا با حجاب شدم نوشته های مژده بهروزی است که با نگاهی به فلسفه حجاب شهید مطهری نگاشته شده است وانگیزه و دلایل انتخاب پوشش اسلامی را از زبان دختری که زمانی بی حجاب بود بیان می کند. انتخاب حجاب برای این دختر انتخابی آگاهانه بوده است که اکنون به دفاعی… بیشتر »

راههای شناخت و درمان افسردگی به ڪمڪ معنویات

 افسردگی بعضی از مردم در خود احساس ناراحتی وافسردگی می کنند در حالی که در ظاهر همه‌ی اسباب وسائل زندگی ورفاه آسایش را دارند و علت این نارضایتی را درک نمی‌کنند این عده باید بدانند که یک سلسله احتیاجات معنوی آنها بر آورده نشده است. باید اعتراف کنند که… بیشتر »